Ledig lördag :)

Två tummar upp för det!
Jag ska snart fixa mig lite lätt och sen bege mig ut mor Söderbärke och mormor & morfar där det blir gesällträning hela eftermiddagen och kvällen. Jag hoppas att allt går som det ska då blir jag pepp! Det är ju bara två veckor kvar på söndag tills omprovet är så jag borde ha blivit pepp för längesen :P Permanentrullningen i torsdags gick bättre än vad jag trodde. Men får se hur det blir. Jag har i alla fall kommit igång nu och det känns bra!
Igår va det först jobb men slutade tidigt och när jag kom hem va jag med Robin. Vi åkte bla till Fagersta och hyrde nya Wallander-filmen, den va sådär. Trodde den skulle vara mycket bättre.
Ikväll så får jag se vad som händer. Känner bara för att ligga hemma och ta det lungt. Anna frågade mig igår om jag ville med till Ängelberg på det där rockgrejset men jag får se hur jag gör. Ska i alla fall hämta Robin & c/o därifrån ikväll. Men jag är ensam hemma och det är bra skönt det med. Jag får se helt enkelt!
Ha en bra lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0