Liza är bäst!

Utan någon som helst  tvekan! Ibland är det jäkligt skönt att få prata av sig lite med någon som lyssnar. Jag längtar asmycket tills jag och fröken Anna ska åka ner och hälsa på henne. Men hon skulle hinna hem till Virsan en helg innan det så jag hoppas att hon har lite tid över till mig då ;) Hihi. Puss på henne, hon gjorde min kväll! <3
Jag köpte ingenting i stan. Jag som skulle köpa så mycket. Jag kom tillslut fram till att jag inte skulle leta efter kläder bara för att köpa utan spara mina pengar till Linköping istället. Allt snyggt som jag såg på gina tidigare va slut eller så fanns det bara fel storlekar. Så jag får gå klädlös i några veckor till helt enkelt.
Jag och Robin är som tidigare skrivet kattvakt den här veckan. Vi ska sova här idag med för jäklar va sköna sängar dom har! Vi sover nog här resten av veckan med. Man sover som en liten prinsessa :P
Nu ska jag joina honom framför tvn!

Kommentarer
Postat av: liza

<3333333333333333333 pusspå rumpan stumpan!

2009-08-27 @ 07:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0