Mätt & belåten :)

När jag fick i mig lite mat så släppte mig huvudvärk. Dock blev det ingen pizza utan en räksallad. Men det va lika gott det och dessutom nyttigare. Vi tog med oss maten och satte oss på Annas baksida. Vi kom fram till att vi inte ville sitta utanför pizzan tillsammans med alla sliskiga fyllon som glor och dregglar så fort man sätter sig ner. Eller det va Annorna som tänkte på det,  jag hade inte en tanke på det :P Haha!
Nu väntar jag på att segast.com ska komma. Jag vill kolla på skärgårdsdoktorn men han vägrade visst. Får se vad det blir vi kollar på. Imorgon blir det jobb exakt hela dagen. Jag jobbar till och med på lunchen för då kommer mamma in och färgar håret. Så jag får äta medan färgen värker hade jag tänkt. Sen är jag ledig på tisdag eftersom att jag jobbar på lördag. Men jag ska in till salongen i alla fall då för jag tänkte gesällträna lite. Det kändes förresten jättebra igår när jag övade på mormor. Jag hoppas att det håller i sig :)
Nu ska jag fortsätta klippa och klistra med mina bilder som jag började med igår. Jag beställde hundra stycken och det är ju roligt att inte bara ha dom datorn. Jag köpte ett jättefint album på Mallorca så det är en massa bilder som ska in i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0