Mycket att göra

Det va mycket att göra på jobbet idag, kuul :) Och jag hade den extremaste (eller vad man ska säga) kunden hittills. När hon kom in hade hon blont, långt fint hår ner till under axlarna. När hon gick ifrån oss hade hon superkort klippt i nacken, lite längre på ena sidan och kortklippt och rent runt örat på andra. Vi färgade det mörkbrunt med en häftig effekt i luggen! Skitsnyggt vart det (om man får säga så själv?! :P). Men snacka om att jag va nervös, hihi :) Det va roligt!
Jag kom typ nyss hem och har hunnit med att äta mat. Jag köpte thaimat på lunchen men va inte så värst hungrig så jag åt upp det nu istället! Mumma :)
Nu sa jag lägga mig i badet och sen kolla på nån film och vänta på att Mr Gallon kommer hem från sin match! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0