Nu tar jag helg!

I alla fall tills i morgon. Är jag nervös? -Nej! Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Jag har packat med mig alla grejer jag behöver från salongen, köpt det sista och jag tror att allt är klart. Jag har ett litet problem bara. Mina stora 1-liters flaskor med schampo och balsam känns lite överkurs att ta med. Man skulle ha nå mindre flaskor så man kunde hälla över i dom. Synd att jag inte tänkte på det tidigare idag så hade jag kunnat köpt såna tomma från h&m, för där vet jag att det finns. Men det är ju bra att jag inte har större problem än det :P
Nu väntar jag på Robin. Han är och spelar musik, den nissen. Vad vi hittar på ikväll återstår att se. Vi hyrde film igår, Robins val. Black sheep. Utan tvekan den sämsta filmen i världen. Heja honom!
Nu ska jag ta på mig mjukiskläder och bara gå runt i dom hela kvällen.
Hej & hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0