Pepp!

Jag blev pepp nu, oerhört pepp. Det behövdes. Rullade nyss permanent och det gick bra, förvånandsvärt bra. Det behövdes verkligen, va noll pepp innan jag började med det gick som sagt bra. Jag håller tummarna för att det håller i sig. Tänkte försöka att bara rulla två gånger till kanske och hoppas på att det räcker. Vi får se. Ska boka in lite mer datum i morgon med mormor. Jag vill bara ha det gjort nu hur det än går. USCH!!!
För övrigt har det varit en blahadag. Allt har kännts blaha. Jag är avundsjuk på Carro & Johan som precis har landat i Turkiet och ska befinna sig där i en vecka. Jag hade mer än gärna följt med. All inclusive på fyrstjärnigt(?) hotell tackar man inte nej till.
Jag längtar till helgen. Det ska bli bra skönt att sova ut. Jag jobbar på lördag men hela söndagen ska jag tillbringa i sängen. Jag hoppas att det blir regn, åska och blixtar! Det är mysigt.
Nej nu ska jag duscha innan Robin kommer hit. Vi ska kolla på vänner, äta cookies och dricka mjölk!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0