Uppe med tuppen!

Eller uppe med Robin i alla fall. Han åkte till skolan vid åtta. Han försökte smyga runt och va jättetyst så jag inte skulle vakna. Det brukar alltid vara jag som går upp före honom. Eller så har det i alla fall varit nu hela sommaren och när jag åkte till skolan åkte jag ju klockan sju. Så det va inte lätt för honom att vara tyst tydligen :P Haha. När han äntligen va klar så blev det tyst i en minut i alla fall sen kommer han in och säger att ena katten är borta. Den är typ förlamad på båda bakbenen så den kan inte hoppa upp på möbler och sånt och alla fönster och dörrar va dessutom stängda, är han dum eller? Han hade letat efter henne i typ en kvart men hittade henne inte så han tvingade upp mig för att va så orolig. Jag kollar under lite grejer i vardagsrummet och där ligger katten. BLINDSTYRE!!!! Så där försvann min sovmorgon på min lediga dag :P Men det gör inte så mycket. Vid tolv-tiden kommer syster och faster och färgar håren och på eftermiddagen åker jag, Carro och pappa in till stan. Jag och Carro ska köpa kläder och sen ska papi bjuda oss på mat! Nej nu ska jag göra annat! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0