28 december

Oj va deprimerande mitt inlägg vart igår. Lika trött, seg och nere va jag i morse. Men efter en lunch med Liza & Anna fölt av en skitrolig eftermiddag på jobbet så känner jag mig fit for fight igen. Det kändes väldigt segt och drygt att börja jobba igen efter julledigheten. Men som sagt, nu känns det som vanligt igen och jag är pepp på resten av veckan som bara består utav två dagar till. Sen är det nyår och ledigt igen. Och på tal om nyår så måste jag hitta en klänning, helst i morgon. Jag kollade lite på lunchen och lite efter jag slutat idag och det kommer gå trögt! Hur som helst så längtar jag och tror att det kommer bli skitkul :)
Nu ska jag göra te och kanske kolla på en film. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0