Dan före dan före dan före dopparedan

Eller blev det en för mycket? Skit samma, det är snart jul! Jag hade julkänslor igår men idag är dom som bortblåsta. Jag, pappa och Calle städade hela lägenheten igår och så klädde vi (läs jag) granen. Det är jättemysigt här hemma men idag har jag inte märkt så mycket av det.
Jag har nyss klippt Robin. ÄNTLIGEN! Han har inte gjort det sen innan min student och han hade inte tänkt att göra det före sin egen. Jag passade på innan han skulle åndra sig igen.
I morgon ska vi ha julklappsbyte alla tjejor och jag har inte köpt något. Vi har tema flyttahemifrån och jag vet inte vad jag ska köpa. Jag får kuta runt på lunchen i morgon.
Jag jobbar bara två dagar till sen är det jul. JAG LÄNGTAR!
Nej jag tror att jag ska gå och lägga mig.
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0