En toppenkväll!

Kvällen igår va hur kul som helst. Den tackar vi för :) Vi åkte hem rätt så tidigt igår kväll, det räckte till ändå. När jag kom hem så åt jag mat, drack en massa mjölk och duschade. Jag tror att det va mycket tack vare det som jag inte har mått det minsta dåligt idag. Känns superbra.
Jag har inte gjort mycket alls idag. Va ute och gick en sväng med pappa och så har jag och Robin legat och kollat på film.
I morgon väntas jobb, känns jäkligt tungt för tillfället! Och ännu tyngre blev det nu ikväll när vindrutetorkarna slutade fungera och jag måste ta tåget i morgon. Jäkla skit! Även om dom inte behövs i morgon bitti så vet man ju inte om dom gör det sen när jag ska köra hem. Fanfanfan! Jag är opepp på detta :(
Nu ska jag tappa upp ett bad och sen gosa ner mig och kolla på tv och film hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0