Idag har jag tänkt på att

- Det är nyår i övermorgon och jag är oerhört pepp inför dagen och kvällens bravader
- Jag aldrig kommer att hitta en fin klänning att ha på mig tills dess, ska vi köra på maskerad istället?
- Det är väldigt roligt att ha ett socialt yrke, man träffar så himla mycket härliga människor
- Men att man träffar mindre härliga människor också
- Liza är en mycket rar kvinna som är väldigt trevlig att umgås med
- Jag och Anna har ett nyårslöfte om att börja träna, tror vi på det?
- Det endast är en ynka liten månad kvar tills vi åker till London. Jag längtarlängtarlängtar!

Min dag har varit toppen! Nu ska jag sova och samla krafter inför min sista arbetsdag det här året! Puss på er allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0