Så jäkla bra!

Jag är oerhört glad över att jag har ett fast heltidsjobb. Att jag gick ut skolan och inte ens behövde tänka på att behöva anstränga mig för att hitta ett jobb. Jag har ett yrke som är så jäkla kul och ett jobb som jag trivs med. Men det bästa av allt med att jobba är att när man kommer hem så är man klar med det man gör på jobbet. Jag tänker tillskillnad från när jag gick i skolan. När man hade slutat för dagen va det oftast hem och sen sätta näsan i böckerna. IGEN! (Inte för att det kanske inte hände så speciellt ofta men i alla fall). 
Inga panikpluggningar, ingen press att klara prov, ingen betygsoro, inte behöva läsa sånt som är totalt ointressant. Bara komma hem från jobbet och vara. Det är så jäkla skönt!
Jag har det bra just nu! :)


Kommentarer
Postat av: liza

haha plutten, va bra att du har det bra :D jag lever tvärtom, stresspluggande, skolan tar inte slut bara för jag inte har föreläsning eller lektion, inga pengar, hahahahha.. men I love it :D puss på dig pellis, vi är lyckliglottad som får hålla på med det vi älskar;D <3

2009-12-08 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0