What a day

Den började i botten och slutade i topp!
Jag va på världsadåligt humör i morse och kände bara för att dra täcket över huvudet och aldrig mera gå upp. Trevliga, glada och nöjda kunder piggnar upp humöret på en och dagen slutade på topp. Att det dessutom är massa snö ute gör en ännu gladare. Jag va nyss ute och gick en sväng, för skönt!
I morgon åker jag redan klockan sju för jag ska fixa ihop en balfrilla åt Sandra innan jag börjar. Det ska bli hur kul som helst :)
Nej jag ska ta en dusch och sen krya ner under täcket och mysa tillsammans med en film. Jag köpte mysteriet på greveholm förra veckan tror jag det va. Jag och Robin tänkte kolla på ett avsnitt om dagen fram till jul. Men den är färdigtittad. Jag ska nog köpa en ny julkalender i morgon. Mamma har lånat min Kaspar i Nudådalen och visar för sina elever i skolan. Vilka lyckostar ;) Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0