1 day left

Nu är det bara i morgon kvar på lovet. Usch vad tiden har gått snabbt. Och jag har varken börjat läst boken vi fick i svenskan på ca 300 sidor som ska vara utläst till måndag eller gjort religionsuppgifterna. Jag tänkte ta tag i det nu ikväll. Får se hur det blir med den saken. Men det känns inte som jag bryr mig speciellt mycket heller. Sorligt nog. Jag behöver ju inte betygen sen i alla fall. Och jag nöjer mig gått och väl med ett godkänt i slutbetyg både i svenskan och religionen. Noll taggad, verkligen noll motiverad och absolut ingen ork!

Jag har jobbat idag också. Segt gick tiden. Men det va lugnt och skönt. När jag kom hem gjorde lillebror och jag tacos. Vi är ensama hemma i helgen. Mamma är fortfarande i Kina och pappa är i Sälen med alla gubbar som ska åka vasaloppet i morgon. Det är lungt och skönt. Jag har även varit över och friserat grannarna. Så nu är jag helt slut. Ska ta och lägga mig i badet och sen sätta igång med plugget. Ikväll blir det melodifestivalmys med Robin!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0