Beroende

Min pappa tror att jag är det. Utav datorn. Det är nästan så att man börjar fundera lite själv på det. Fast så mycket sitter jag nog inte vid datorn.Ungefär som dom flesta andra skulle jag tro. Och i såfall så skulle ju nästan alla vara beroende och då är det ju inget större fel på mig liksom!

Jag kom hem för bara en liten stund sedan. Min dag har bestått utav jobb och solning. Skit seg dag för den delen. Jag hade två kunder på hela dagen. Fram till halv fyra satt jag i princip på en stol och gjorde ingenting. I morgon blir det precis tvärtom. Då är jag nästan fullbokad.

Jag och Liza solade i Sura på hemvägen. Nu är vi bruna och fina. Jag ska försöka sola en gång i veckan tills jag åker till Mallorca så har jag en grundbränna redan. Så kanske jag kan få mycket färg när vi åker. Jag blir nästan aldrig brun i ansiktet. När jag kommer hem och har varit på utlandssemester så syns det knappt. Skit tråkigt. Hoppas det blir ändring på det i år. Nu kommer snart Robin hoppas jag så vi kan gå och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0