Det blev en lång dag

Kom hem för bara en liten stund sen. Va först i skolan på förmiddagen och sen började jag jobba klockan 12. Jag slutade klockan 6 och efter det skulle jag egentligen skjutas ut Carro och Johan till Hässlö för dom åker till London ikväll. Men det fixade sig ändå och jag behövde bara ta bilen och åka hem. Skönt! Fast innan det så plockade jag upp lillebror och två av hans kompisar så åkte dom med mig hem. Han hade köpte ny mobil idag. En sån där med touch screen (jag och min engelska) och jag blev avundsjuk. Jag vill också ha en sån. Fast jag tror inte att jag skulle klara av den längre än en vecka.

I morgon är det fredag, äntligen! Och sen helg igen. Vet inte vad jag ska göra i helgen riktigt. Va med Robin i alla fall. Och jobba på lördag. Resten återstår att se. Plugga teorin också, skit!

Förresten, jag beställde nya kläder ifrån h&m igår. Skit fina. Men klänningen som va det finaste av allt som jag beställde va slut i min storlek så jag fick ta en större. Hoppas, hoppas, hoppas att den passar :)

I kväll struntar jag i gesällteorin tror jag och istället tappar upp ett varmt bad och lägger mig där :) Heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0