Friday

Nu är det bara nästa vecka kvar sen är det sportlov :D Blir i oförsig inget sportlov för mig med tanke på att jag ska jobba en hel del men det är i alla fall skönt att slippa skolan ett tag. Men innan dess ska vi hinna åka till Göteborg med klassen. Det ska bli riktigt roligt faktiskt. Vi åker på onsdag morgon så det är inte så länge kvar alls. En till sak jag ser fram emot är sen på fredag nästa vecka för då blir det after work på bluemoon med massa trevligt sällskap! Och med tanke på att jag inte har varit ut på krogen sen i oktober så kan det ju inte bli annat än lyckat. Som sagt, jag längtar.

Ikväll ska det också bli trevligt. Vi ska hem till Becca och fira henne eftersom att hon fyller 19 nästa vecka. Det blir nog en mycket trevlig kväll. Kan inte bli annat med tanke på sällskapet. Dock är jag den enda som ska hålla mig nykter eftersom att jag ska upp och jobba i morgon. Men det blir kul i alla fall. Och eftersom att det ska spelas spel och grejer så är jag nog den enda som har en chans att vinna :P Haha!

Nej nu ska jag klä på mig och fixa mig. Sen bär det av in till salongen. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0