Glada nyheter

Idag hade vi gesällenteorin. Jag kunde inte sova igår kväll och imorse mådde jag illa för att jag va så nervös (hur nervös kommer jag inte vara sen då på själva gesälldagarna liksom?) Men det kändes i alla fall bra. Och jag hoppas och tror att jag blir godkänd. Vi får reda på resultatet nu i veckan. Så fick vi reda på vilken färg och vilken permanent vi kommer att få på själva gesällen sen. Färgen blev kalas och där är modellen fixad också. Permanenten fick vi där emot den värsta av dom tre som går att få. Men jag pratade nyss med kusinvitamin och hon kunde ställa upp på den. Jag blev så glad så jag nästan hoppade upp i taket. Det blir nog bra det här :) Tur att man har stor släkt med rätt stor variation på hår så det finns en del att välja mellan :P

Nu ska jag vänta på att Robin ska ringa så ska jag hem till honom och sleepa! So long!


Jag har förretsen hört rykten om att vi ska få hämta våra studentmössot i morgon?! Stämmer det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0