Helkväll med mamma :)

Idag är det onsdag och jag är trött. Jag är hos mamma och vi har precis ätit mat. Jag ska sova här i natt. Det va ett tag sedan nu och hon har frågat massa gånger om jag inte kan göra det någon dag, så det är klart att jag ska göra det. Jag tror att hon saknar mig. Och jag saknar henne också. Hon ska snart hjäpa mig att plugga lite mer gesällteori. Och efter det ska vi baka bullar och kolla på skärgårdsdoktorn :)

Idag i skolan gjorde vi våran nedräkningskalender till studenten. Jag längtar massor!

I morgon blir det skolan på förmiddagen och klockan tolv börjar jag jobba så det blir en lång dag i morgon. Sen är det bara fredag kvar. Bara jag som tycker att veckorna går snabbt?

Förresten så saknar jag Robin massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0