Ikväll blir det plugg!

Jajamen, ikväll blir det samhällsplugg eftersom att vi har redaovisning i morgon. Det hade jag glömt bort. Men jag tror att det går snabbt bara man väl sätter igång. Och det kan ju ta ett tag. Om inte annat så får jag göra klart det i morgon. All min motivation till att plugga är verkligen helt borta. Det ska bli så jäkla skönt att sluta skolan så det är helt sjukt. Idag är det 130 dagar kvar. Usch!

Skoldagen va skön. Hade ju bara en lektion och den gick rätt snabbt. Efter skolan åkte vi ner på stan och till vivaldi där vi slurka ner en varsin sallad. Det landade hur fint som helst i magen. När jag kom hem så följde Robin med mig hit ett tag och nyss kom jag hem från grannen när jag har varit och klippt. Nu är Carro och Johan på väg ner och jag ska klippa dom också. Och efter det ska jag sätta igång med pluggandet. Japp, så får det bli. Sen blir det en tidig kväll för mig ikväll för jag är helt slut. Känns verkligen inte som jag kommer orka den här veckan. Fast på torsdag så ska jag bara vara i skolan på morgonen. Sen när vi egentligen ska ha kundmottagning så ska jag jobba istället.
 
Nu ska jag slänga i en maskin med tvätt så jag har kläder i veckan! Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0