Ledig!

Jag kommer att jobba på lördag så därför fick jag vara ledig en dag i nu i veckan istället så det blev idag. Det va minst sagt skönt att sova ut i morse. Och hade jag inte sovit hemma hos Robin hade jag nog sovit ännu längre eftersom att det va han som väckte mig vid typ 10. Men men, idag ska har jag mycket att göra. Jag ska börja med att åka och sola. Vart vet jag inte än. Det är mycket bättre i Sura men här i Virsbo kommer det inte att ta lika lång tid eftersom att man slipper åka så långt. Så jag får se vart det blir. Efter det måste jag städa mitt rum. Jag har lovat pappa att göra det sen typ två månader tillbaka. Han kommer nog snart att slänga ut mig på gatan om jag inte tar tag i det där :P Sen om jag hinner ska jag plugga lite. Vi som aldrig har varken läxor eller prov har skitmycket att göra tills efter lovet. Så det känns som man skulle ta tag i det nu redan i början på veckan. Fast jag försökte börja läsa svenskaboken igår men jag fattade ingenting. Dessutom somnar man bara man ser framsidan på boken! Efter tre någongång så kommer Robert ner och ska bli klippt. Och sen tillslut ska jag va med Liza. Vi skulle först ha gått på bio. Men vi ville se män som hatar kvinnor. Fast den hade inte premiär förrän på fredag så det får bli en annan gång istället!

Det blir fullt upp idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0