Nu blir det Beck

Jag ska kolla på Beckfilmen som börjar nu klockan nio. Det är ju dom här nyaste som dom ska börja visa varje söndag nu och dom är dom bästa. Ska göra mig reda för att sova och sen lägga mig under täcket på soffan och kolla på den. Sköönt!

Helgen har i princip bara bestått av massa kalasande. Men nu är det slut för den här gången. Och nästa gång någon fyller i släkten så är det min tur. 19 år, det är ju gammalt. Undra hur man kommer känna när man fyller 30?!

I morgon är det måndag och skola igen. Men jag har bara en lektion så jag ska inte klaga. Eller jo lite. Men bara för att det är religion. Fast helt ärligt så gillar jag dom lektionerna mer är svenskan. Men det är bara för att svenska lektionerna är så jäkla tråkiga. Religions läraren är ju i alla fall lite lusig, så lektionerna hittills har varit rätt underhållande. Ämnet svenska är däremot 1000 miljoner gånger roligare än ämnet religon. Men det kanske blir bättre. Vi har ju faktiskt bara haft ett par lektioner än så länge.

Nu ska jag äta ett äpple och sen göra mig redo inför kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0