Nu vart jag trött!

Det känns som jag har varit uppe i 14 år utan att sova. Jag vart sjukt trött! Jag kom precis hem från Fagersta. Dock hittade vi ingenting. Eller egentligen hittade pappa lite grejer men det va över en timme att stå i kö så han skippade det. Tack och lov!

Jag pratade med mamma för en liten stund sen. Hon är i Kina. Dom åkte dit igår morse. Jag är liiite avundsjuk. Min morbror att fått lägenhet där för han ska jobba där i ett år om jag inte minns helt fel. Jag vill också dit. Det skulle vara askul. Jag får väl nöja mig med att kolla på bilder sen :P

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Vi ska käka potatisgratäng och lövbiff. Ska bli grymt gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0