Nyfärgad :)

Första skoldagen för denna vecka är avklarad. Och i morgon är det den sista eftersom att vi åker till Göteborg på onsdag. Vi hade bara en lektion idag så det va skönt. Efter skolan stannade jag och Sara kvar och färgade håret. Så nu är vi fina både till Göteborg och tills på fredag :)

Jag kom precis hem från mamma. Jag va upp dit och åt och umgicks lite med henne. Och så hade mina kläder som jag beställde från h&m för någon vecka sen kommit. Klänningen som va den finaste av allt jag beställde va dock alldeles för stor. Men dom skulle inte få in den i nå mindre storlekar så jag ska behålla den i alla fall. Mamma skulle försöka sy in den. Så jag hoppas att det blir bra för jag gillade den as mycket. Sommrig och fin :)

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att jag vaknar utan huvudvärk i morgon. Har haft det i flera dagar nu :( Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0