Söndag

Och det ska man ju inte bry sig om att det är eftersom att det är sportlov. Men inte för mig eftersom att jag ska jobba hela veckan. Men jag tycker inte att det gör någonting. Det är ju bara roligt och dessutom tjänar man pengar. Det kommer kännas bra sen när man får dom. Och det känns ändå inte lika tungt att det är söndag eftersom att man ska till salongen och inte skolan! Det är skillnad. Hoppas att det kommer kännas så sen när man börjar jobba också. För då kommer det inte finnas några jobbiga söndagar.

Men idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Ska i alla fall eventuellt följa med pappa till intersport i Fagersta. Dom hade tydligen massa rea där just nu. Inte för att jag behöver någonting men ändå. Sen senare ska jag nog gå ut och gå en sväng. Känns som det kan behövas, har inte varit ute och rört på mig på hur länge som helst.

Jag ska i alla fall börja med att borsta mina tänder! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0