Sportlov :)

Jag vaknade tidigt idag och va hur pigg som helst. Vi va ut igår så det känns skönt att det inte kommer att bli en sängliggardag :) Jag hade skitkul igår, lätt en av dom roligaste kvällarna! Det måste göras om snart. Jag började med att gå hem till Liza igår vid ett-tiden. Vi bastade, käkade kina och fixade oss. Du är braa! Sen vid fem tiden plockade Becca upp oss och vi begav oss till Hallsta och hem till Sara. Och sen därifrån in till Västerås och Blue moon bar. Och det va mycket mycket roligare än vad jag någonsin kunde föreställa mig. Och dessutom va ju Arvingarna på plats :P Jag och Liza tog en taxi hem till Gustav sen på kvällen och va där och drygade ett tag. Jag tror inte att han uppskattade besöket så värst mycket :P Sen kom Becca och Micke och vi åkte hem. Tack alla för en skitkul kväll :) <3

Idag ska jag va med Robin. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Nått blir det alltid! :)

Och sen måste jag bara avsluta med att säga att Göteborgsresan va skitkul! En bra avslutning på veckan innan sportlovet!

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0