This is the life

Det är lördagkväll och tro det eller ej men jag har suttit i ett par timmar nu och pluggat gesällteori. Det känns så skönt och jag är faktiskt riktigt stolt äver mig själv att jag tog tag i det här nu idag fast det är lördag. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Jag har kommit en bra bit på vägeb och det känns som det mesta börjar fasna i mitt huvud.

Jag jobbade tidigare idag och det gick bra. När jag kom hem så åkte jag och Robin nästan direkt till Fagersta och käkade på järnvägskrogen. Jisses vad gott det var :)

Ikväll så ska vi väl typ bara kolla på tv. Kanske melodifestivalen eller något. Egentligen tycker jag inte att det är så värst bra. Men jag tror inte att det är så mycket annat.

Nu ska jag dra på mig mjukisar och bara njuta av kvällen och sen fortsätta med allt plugg i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0