1 januari 2009

god nytt år och och god fortsättning :)

jag är en av dom som inte ligger hemma i sängen och är bakis idag :) det känns mycket bra. haha! gårdagen va riktigt trevlig. den spenderades hemma hos robins farmor & farfar med god mat, trevliga människor och massa spel. en bra avslutning på 2008, och nu hoppas vi på ett minst lika bra 2009! :)

idag ska jag och robin åka och käka någonstans. men vart vet vi icke än. han röstar på donken men det blir ett skarpt nej från min sida. jag vill ha riktigt mat! ikväll får vi se vad som händer. blir antagligen att ligga framför tvn och kolla på film. eller nej förresten, vänner. det är ju vännermaraton hela dagen i dag på femman. wiheeeo! på säsong 10 dessutom, en av säsongerna som jag har tittat minst på och därmed är minst uttjatad :P

nu ska jag klä på mig och fixa mig! ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Zandra

ja, vänner, så har min dag sett ut :D bra start på 2009 :) Gott nytt år!

2009-01-01 @ 18:45:38
URL: http://zandranilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0