Filmtips?!

Jag tittade på första vi hade i allafall tur med vädret igår. Det var nog den sämsta filmen jag har sett i hela mitt liv. Jag skrattade inte en gång. Jag tänkte att jag vill ju se den om jag nu skulle vilja se den andra filmen någon gång. Det känns inte så lockade längre.

Jag tittade även på what happens in vegas och den va klart mycket bättre. Även om man kunde räkna ut hur hela filmen skulle sluta innan den knappt hade börjat. Men den va helt klart värd att se :)

Klockan är redan 6. Jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Funderar på att ut gå men jag tror att jag skippar det. Det blåser ju as mycket ute. Dessutom ska jag träna boxning på onsdag så träning får jag ändå :P Men det skulle vara skönt att få lite frisk luft. Vi får se :P 

Imorgon har vi världens längsta håltimme. Då blir det vivaldi och solning!

So long!

Förresten idag är det prick 5 månader kvar till studenten! JAG LÄNGTAR :D

Kommentarer
Postat av: lajza

ladda ner ghost town, den va kul! :p

2009-01-12 @ 18:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0