Fy bubblan!

Ja herregud vilken träningsvärk jag har från igår. Hängde med Liza till Fagersta och tränade body combat (stavning?). Va som en blandning mellan aerobics och boxing skulle man väl kanske kunna säga. Och alla som har haft idrottslektioner tillsammans med mig innehållade aerobics vet ju hur vig jag är och hur bra jag är på kombinationer. Men det va faktiskt roligare än jag trodde och det känns bra att träningen gav någonting med tanke på träningsvärken. Ska nog följa med nästa vecka med för då borde det ju gå lättare eftersom att jag har gjort stegen förut. Ska följa med redan på söndag och träna spinnig och core. Det har jag i allafall gjort förut och vet att jag tycker om!

Jag och lillebror har vart ensamma hemma sen igår. Pappa är på kurs i Stockholm och kommer inte hem förrän imorgon. Så egentligen skulle jag ha lagat mat åt oss nu. Men mamma frågade om vi ville komma upp dit och käka men jag är verkligen helt död och orkar inte gå någonstans så hon va snäll och är på väg ner hit istället. Då blir det hemlagda köttbullar. Det gillar vi!

Nej om jag skulle hoppa in i duschen kanske?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0