Helg igen

Det är redan lördag. Det känns som det nyss va måndag. Det har varit fullt upp nu i några dagar så jag har inte hunnit skriva någonting. Dessutom har jag inte haft någon lust heller. Men ska ju skriva när man vill och inte bara för att man känner att man måste :P

Mamma fyllde i allafall år i torsdags. Så jag, Carro och Calle åkte upp dit och grattade henne. Det blev tacos och tårta ätande och så spelade vi spel. Vilket jag som vanligt förlorade hur stort som helst. Men jag hade roligt och det är det som är huvudsaken tycker jag. Oftast i allafall.

Och igår va det lillebrors tur att bli ett år äldre. Jag köpte ett par skor åt honom när jag och Becca va i Tuna Park. Jag tror att han tyckte om dom. Han har dom på sig i allafall. Jag kom hem vid sju igår från salongen och då va det lite folk här och firade honom. Så det blev ännu mera tårtätande. Jag gillar't :P

Idag har jag jobbat. Det va rätt mycket att göra så tiden gick snabbt. Nu har vi hunnit käka tacos. Och vad jag ska göra nu har jag ingen aning om. Tror att jag ska åka upp till min kära farmor och hälsa på henne ett tag. Jag hann inte träffa henne igår och har inte sett henne på hur länge som helst så det får nog bli så. Ikväll ska jag va med Robin efter att han har kalasat klart för Tommy.

Och imorgon kommer släkten på mammas sida och kalasar. Det är mycket nu :P Puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0