Helgen

Det har varit en bra helg. Synd bara att det redan är söndag. Tiden går snabbt när man har roligt!

Fredagen började med praktik hela dagen. Åkte med Becca hem därifrån så vi kom hem tidigare än vad vi skulle ha gjort med tåget. Vi plockade upp Liza och åkte hem till Becca där vi började med att käka sallad som vi tagit med från vivaldi, och lite senare kom även Ronnie och gjorde oss sällskap. Vi fixade oss och efter det åkte vi ner till folketshus där Annorna & Zara hade ställt till med 18-års partaj. Det blev en grymt rolig kväll så den tackar vi för :)

På lördagen vaknade jag och Robin runt tio tiden kanske. Vi va hur pigga som helst båda två. Det va skönt eftersom att jag hade ställt in mig på nått helt annat. Det brukar ju kunna bli så. Jag gick hem nästan direkt när vi vaknade eftersom att han skulle på match. Jag och pappa åkte till Fagersta och köpte pizza och sen låg jag på soffan hela dagen och kollade bland annat på skärgårdsdoktorn så nu är den slut. På kvällen gick jag hem till Robin igen och det blev ännu mer tv-tittande. Skön och mysig lördag :) <3

Idag är det söndag och jag tror inte att jag ska göra nått speciellt idag. Ska nog i allafall följa med pappa och handla lite senare. Tänkte tjata på honom att åka till Västerås så vi kan åka ut till hälla eller nått så jag kan köpa kläder. Har nästan ingenting så det känns behövande. Nu ska jag i allafall börja med att ta en dusch. Onödigt långt inlägg men nu har jag fått skriva av mig lite :) Ha en bra söndag!




Slänger in en bild från i fredags här med. Mer finns på min bilddagbok! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0