Jobb

Min lördag började med att jag skulle åka och jobba. Snacka om att det va halt på vägarna, dessutom snökaos. Men jag kom fram utan att slira av vägen. Det va ovanligt lungt för att vara lördag. Konstigt, med tanke på att det är löningshelg för många. När jag slutade så bestämde jag mig för att åka ut till ikea för att där köpa en fotoram som jag har sagt att jag ska köpa till mina balkort hur länge som helst. Och som sagt, löningshelg. Det va kaos där ute. Och det kändes genast onödigt att jag hade åkt ut dit endast för att köpa en ram. Men det gick bra och jag fick min efterlängtade ram! :)

Nu sitter jag här och väntar på att Robin ska komma hit. Får se vad vi hittar på. Ingenting antagligen :P Men det är skönt det med ibland. Nu ska jag äta spagetti och köttfärsås!

Ha en trevlig lördagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0