Onödigt

Jag åkte upp till ica tidigare idag. Och när jag va på väg hem därifrån så körde jag bara och tänkte inte på vilken hastighet jag höll. (Oops)! I allafall, så tittade jag på hastigthetsmätaren (heter det så?) och såg att det gick i 70. Så jag tänkte att gud va onödigt att jag inte saktar ner nu eftersom att det är 50 genom hela Virsbo. Och snacka om att jag skulle ångra mig om polisen skulle stå efter vägen och stoppa mig. Men det händer ju inte ofta i Virsbo tänkte jag utan fortsatte att köra. Och så möter jag en polisbil. Snacka om att jag höll på att dö, jag blev livrädd och kastade mig på bromsen. Haha, jag tittade i backspegeln flera gånger om han skulle vända om och åka efter mig (okej, stor chans jag vet). Så från och med nu så ska jag alltid hålla hastighetrna. Tänk om man skulle få böter för nått så onödigt. Eller ännu värre, bli av med körkortet! Mitt hjärta satt i halsen vill jag lova. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0