Onsdag

Tisdag skrev jag först för det känns faktiskt som att det är tisdag. Veckan har gått snabbt tycker jag och i morgon är det redan torsdag och sen bara fredagen kvar. Sköönt!

Jag sitter här och och ska käka biffstorganoff som pappa har tagit hem från hotellet. Kom hem runt tre-tiden idag och nästan direkt åkte jag upp till Anna & c/o för att klippa hennes lillebror. Innan jag åkte hem från stan idag hann jag gå in på gina. Och handlade såklart också. Men det va massa rea så det blev inte så dyrt i allafall. Och nu har jag lite nya kläder att ha på mig, så jag slipper gå naken :P

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Funderar på att kolla på Mamma Mia. Sen lite senare kommer Robin förbi tror jag.

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0