Söndag

Det är redan söndag igen och helgen är så gott som över. Det har varit en skön helg blandat med både jobb och vila. Igår kväll kom Robin och vi åkte upp till Monika och c/o för jag klippte Jejje. När vi kom hem så gick vi hem till honom och kollade på Wallander. Den som visades igår är den bästa utav alla tycker jag.

Idag har jag klippt Ebba och ikväll blir det ett dubbelt träningspass med Liza. Jag är fortfarande inte helt pigg än så egentligen borde jag ta det lungt ett tag till. Men nej, det struntar jag i.

Nu ska jag laga mat. Jag har nämligen lovat pappa att jag skulle göra det idag. Det blir hasselbackspotatis och fläskfilé.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0