Trött

Ja nu är jag allt bra trött. Kom hem vid 6 från skolan. Vi hade kundmottagning i princip hela dagen. Så tiden gick snabbt i allafall. Jag klippte en farbror som bodde i Virsbo. Det va lite märkligt för varken jag eller Becca hade någonsin sett honom förut. Virsbo kanske är större än vad man tror? Innan vi åkte hem så passade vi på att slinka in på vivaldi och käka sallad. Så vi fördrev tiden ganska så bra där.

I morgon är det salongen som gäller. Det blir gesällträning hela förmiddagen. Jag hoppas på att det ska gå bra, jag är taggad i allafall. På kvällen blir det let's dance tittande med Liza. Nu ska jag slå på en film medan jag väntar på att Robin kommer hem från träningen så ska jag dit och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0