Tuna park

Kom precis hem från Tuna park. Det blev en alldeles lagom dag. Vi kom dit redan när dom öppnade så det va inte så mycket folk där i början. Skönt :) Och lite nya kläder hittade jag. T-shirtar, tröja, jeansleggnings (världens skönaste), skor, chinos och sen va det nog bara lite andra småsaker tror jag. Jag är i allafall super nöjd med allt. Förutom skorna. Dom är skitsnygga men jag tror att jag bara kommer använda dom till chinosen. Så det känns lite onödigt. Men skit samma. Köpt är köpt och jag orkar inte byta dom.

Nu ska jag lägga mig en stund tror jag. Det tar på krafterna att kuta i affärer. Sen ladda inför kvällens träningspass. Jag ångrar redan att jag ska med :P

Puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0