Fullt upp!

Eller nja, det har jag väl inte direkt. Men det känns som det är mycket just nu, många bollar i luften så att säga. Men det är bara roligt. Jag har semester, vilket innebär att jag faktiskt inte har suttit så mycket framför datorn. Vädret har ju dock inte varit det bästa. Men jag har ju en vecka till så jag håller tummarna :)
Jag sitter här och väntar på att klockan ska bli halv åtta. Robin ringde mig tidigare och sa att vi skulle på bio. Den nya Harry Potter filmen ska vi se. Egenligen orkar jag inte. Skulle bara vilja vara hemma och ta det lite lungt. Vila upp mig inför morgondagen då kryssningen går av staplen. Jag längtar som en tok! Men bara vi är på väg så blir det bra :) Med bion menar jag.
Jag va hem till Liza tidigare. Jag hjälpte henne att fylla i massa papper som hon ska skicka in tills hon flyttar. Om nollningen och så. Fan va roligt hon kommer ha där nere. En liten pytteliten del av mig skulle nog tycka att det skulle vara bra roligt att plugga vidare. Dock vet jag inte vad jag skulle vilja plugga och förtillfället har jag ingen ork för det. Men någon gång i framtiden kanske? Bara för att jag har ett yrke nu betyder ju inte det att jag behöver syssla med det resten av mitt liv.
Nej nu ska jag sätta på mig lite andra kläder, om jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0