Hemma hos Robin!

Anna fick helt fria händer när det gällde min bloggdesign, jag är mycket nöjd :) Lite små ändringar bara så är den perfa! Den tackar jag och bockar för!
Liza tycker att jag är segast.com jag tycker Robin är det.
Jag har spenderat eftermiddagen tillsammans med Liza. Vi åkte till Fagersta en sväng där hon uträttade lite ärenden. När vi kom hem fixade vi Sandras födelsedagskort som för den delen blev mycket bra, vi är roliga! Hon hann även bli klippt. När hon gick hem så knallade jag hem hit till Robin. Vi Jag bakade äppelpaj som vi nyss har ätit och nu väntar jag på att han ska bli klar så ska vi gå hem till mig och kanske kolla på någon film och sen sova. Jag är trött, tröttare, tröttast. Tröttast.com helt enkelt! Hihi!
Förresten så är min Liza brabrabra och jag kommer att sakna henne grymt mycket när hon flyttar. Även om jag vet att vi kommer att träffas mycket ändå så är det i alla fall inte samma sak som att bara slänga iväg ett sms; -Ska du med ut och gå? eller som idag -Du måste följa med mig till Fagersta! Puss på henne! <3

Kommentarer
Postat av: lizafisa

maaaw du är så söt pellan plutt! kommer sakna dig också, massamycket! <3

2009-07-30 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0