Ojojojoj

Bloggen har dött lite. Ooops!

Jag är trött, har ont i magen och känner mig faktiskt lite hängig. Jag väntar på Robin och fram tills han kommer ska jag slå på pip-larssons och titta på ett par avsnitt. I like it! Dessutom på sommaren så man får lite sommarfeelings. :)
Det går bra att jobba men det är rätt så lungt. Tiden flyter på rätt så bra ändå. Jag jobbar bara den här veckan och fram till fredag nästa vecka sen har jag två veckors semester. Det ska hinnas med paintball, kryssning, shoppingtur till Stockholm, eventuellt gröna lund och iväg på nått litet äventyr med Robin. Jag längtar!
Jag träffade en mycket saknad Liza igår. Vi tog en promenix runt felingen. Skönt att få träffa henne igen.
Jag ser framemot helgen och fram tills dess blir det massa jobb och även ett biobesök med Liza.
ADIOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0