Minigolf & grillning

Det blev två svängar till Fagersta idag. Den första innebar bilhämtning och den andra minigolfspelning tillsammans med familjen Gallon. Jag va nästan sämst. Men bara nästan. Bättre lycka nästa gång, eller nått! När vi kom hem blev det grillad fläskfilé, mycket gott!
Jag känner mig lugnare idag är vad jag har gjort på hela sommaren angående gesällomprovet. Ändå är det närmare än vad det vart tidigare dagar och jag har inte övat heller. Men jag har dom förhoppningsvis klara, en liten förfrågning bara sen är det bara och sätta igång :P Lite sista sekunden som jag lovade mig själv att det inte skulle bli men dom senaste veckorna har jag faktiskt haft viktigare saker att tänka på. Och resten av sommaren har jag ioförsig bara varit slö. Men att jag känner mig lugn idag gör mig lugn!
I morgon ska jag umgås med favvoliza! Får se vad vi hittar på. Fast medans hon jobbar och sliter till en början av dagen ska jag hjälpa syster & Johan med flytten (hur mycket hjälp jag nu kan vara till) och även frisera Jejje lite grann.
Sen är det bara fredagen kvar sen börjar jag jobba på lördag. Men helt ärligt nu, sån skitsommar som det har varit så gör det faktiskt ingenting. Hösten är mer än välkommen för min del. Lördagskvällen kommer att spenderas hemma hos fröken Widjeskog som ställer till med partaj efter att ha gått och fyllt 18, det ska firas!
Nu ska jag göra någonting annat, som inte kräver så mycket energi, mina krafter är spårlöst borta! Tudelu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0