Snart semester :)

Nu jobbar jag bara idag och två dagar till sen har jag två veckors semester. Det ska bli så sjukt skönt så det är inte sant :) Jag längtar dessutom asmycket till kryssningen.
Idag är det finfint väder ute. Hoppas att det håller i sig tills ikväll när jag kommer hem. Då ska jag tvinga Robin att vi ska åka och bada. Jag är ensam hemma hela veckan. Både pappa och Calle är i Stockholm. Fast Calle kommer nog hem i morgon fast honom märker man inte så mycket av :P
I morgon när jag har slutat ska jag och Liza ta en sväng till ikea. Hon har fått lägenhet och flyttar snart så hon ska köpa en massa grejer. Jag ska vara smakråd. På tal om att hon flyttar snart så hade vi överraskningsfest för henne i lördags. Det va skitkul. Och det som va mest roligt va att hon inte visste nått. Vi alla va typ helt säkra på att Gustav hade skvallrat :P Hon blev minst sagt chockad och det tog ett bra tag innan vi tillsist fick över henne. Envis som hon är :P Haha!
Nej nu ska jag äta frukost och sen åka iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0