Sömntuta!

Jag brukar aldrig sova såhär länge som jag har gjort under dom här två veckorna jag har varit ledig. Ändå är jag inte uppe nå länge på kvällarna och plus att jag sover med Robin och det är alltid han som vaknar först och väcker mig. Tydligen behövs det sovas. Kom hem från Robin alldeles nyss och pappa va redan borta. Carro & Johan ska flytta ur sina saker idag och det va ju meningen att jag skulle hjälpa till. Undra om dom har mycket kvar, kanske skulle åka upp en sväng och kolla. Har i alla fall ingen annat för mig tills Liza slutar jobba. Får se om jag orkar. Jag ska i alla fall börja med att duscha och fixa mig så får vi se vad som händer! Adios

Kommentarer
Postat av: liza

segast.se segast.com SEGAST I VÄÄÄÄÄRLDEN, ratatatattatatatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

blink blink blink ;) mohahahahhahahahahhhahahah

2009-07-30 @ 15:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0