Trött!

Idag har det varit regnigt och mysigt sen jag kom hem. Fast det va inte speciellt mysigt att köra hemfrån jobbet. Jag va lite rädd faktiskt. Hade vindrutetorkarna på det högsta läget, det va typ en halv meter vatten på vägen och alla bilar inklusive jag körde typ 50 på 110 vägen för att det regnade så mycket. Jag trodde att jag skulle köra i diket för man såg ingenting. Att det dessutom mitt i allt började lysa en lampa gjorde att jag fick ännu mera panik. Det va läskigt. Men hem kom jag i alla fall. Vi hade strömavbrott i typ två timmar på jobbet idag. Tur att det va så lugnt på förmiddagen :P
Det är myisgt när det regnar som sagt. Speciellt när man ska sova och man hör hur det smattrar på rutan. Hoppas bara att det hinner sluta tills i morgon för jag måste nämligen cykla ner till stationen. Pappa ska till farbror doktorn och måste därför ha bilen och mamma och c/o är i Finland. Jag döör om det regnar. På kvällen blir det i alla fall bio med Liza, Anna och eventuellt Michaela.
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0