A lovely monday!

Vilken härlig dag det har varit idag :) Det enda vi gjorde typ hela dagen i skolan va att öva till utklädnadsshowen! Det är så jäkla bra! Sen hade vi vår SISTA religionslektion, skönare än skönast! Men antagligen blir det ett ig i slutbetyg men va fan, skit samma. Studenten får jag ta ändå och jobb har jag ju!
När jag kom hem så gick jag hem till en mycket saknad Liza! Vi mötte upp Annorna och Sandra, köpte glass och satt oss på Lizas baksida i ett par timmar och snackade strunt. Mycket trevligt :)
I morgon blir det solning med Becca och sen iväg till skolan för mer övning och sista samhällslektionen. Efter skolan så stannar jag kvar och hjälper Liza att hitta studentskor.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0