Bättre förr?

Jag va ute och gick med Liza idag och då pratade vi om när man va mindre och hur roligt det va när man fick sommarlov. Man fick va ute mycket längre än vad man fick vara i vanliga fall, va uppe länge, badade varje dag även om det regnade. Jag saknar att vara så liten. Det va så mysigt. Och alltid åkte vi iväg på typ campingsemester. Det va riktig sommar det.

Det har varit en bra dag idag och det avslutades mycket bra med som sagt en promenad med Liza. Det är alltid skönt att ut och gå med henne. Idag gick vi långt, eller i alla fall länge :P Speciellt långt va det faktiskt inte men en behövlig och trevlig pratstund :) Puss på henne!
Nu ska jag faktiskt gå och sova. Jag ligger i sängen redan. Det känns som att jag inte har sovit ut på hur länge som helst. Det har jag inte gjort heller. Idag är första natten jag sover själv sen i fredags. Det kommer att bli lite ensamt.
Nej, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0