Det är över nu!

Nu är allt över. Studenten kunde inte ha blivit bättre. Tack till alla som va med och gjorde min dag till den bästa :) Det är minnen jag aldrig kommer att glömma. Fick jättefina presenter. Mest pengar och presentkort. Men det absolut bästa va från Carro. Hon hade gjort en fotobok med massor utav bilder från när jag föddes fram tills idag. Det va även massa texter som både hon, Robin, Liza, pappa och mamma hade skrivit. Jag grinade ihjäl mig och har fortfarade inte kollat i den en enda gång utan att gråta :P Den är så fin och alla skrev så fina saker! :)
Det va en omställning att börja jobba idag. Det känns som fredag eftersom att vi hade praktiken på fredagar :P Men nu är första dagen avklarad och nu har jag bara fyra dagar kvar att jobba innan vi åker till Mallorca. Tisdag till torsdag och sen måndag närsta vecka.
Kom hem från Becca för en liten stund sen. Jag, Anna och Sandra va där och planerade lite inför midsommarensbravader. Vi kommer att spendera den i Sandras husvagn uppe i Riddarhyttan. Vi åker iväg på fredagmorgon och åker hem igen på söndagförmiddag. Mysigt ska det bli tycker jag! :)
Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis innan det är dags för sängen! Adios




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0