En vanlig söndag.

Och även det sista som man kommer att sitta och vänta på innan det blir skolmåndag igen. 5 dagar kvar nu! Inte mycket alls.
Idag har jag hunnit med mycket. Meningen va den att jag egentligen bara skulle ta det lite lungt. Den började med att jag och pappa tog en tripp till Västerås. Vi va till ikea och en sväng på hällashopping. Jag köpte inget alls. Men trevligt va det i alla fall. När jag kom hem klippte jag Mikaela och Tony och efter det va jag och Liza ut och gick en sväng. Skönt att få prata av sig lite och spendera lite tid tillsammans med henne. Det händer inte allt för ofta nu för tiden, synd nog! Och mer lär det inte bli efter studenten då hon flyttar till Linköping. Jag kommer att sakna henne, faktiskt :P
Nu har jag lovat pappa att städa rummet, booring! Efter det blir det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0