Finns det något bättre?

Jag har städat rummet, har nya lakan i sängen och är helt nyduschad och fräsh. Det finns inget bättre än denna härliga känsla när man ska sova. I löööv it :)
Fast ändå är jag lite ledsen för tillfället. Det är vädret som kommer att bli på fredag som gör mig ledsen. Det måste måste måste bli sol. Allt blir 1000 gånger bättre då än om det skulle bli spöregn. Dessutom så kommer det inte att få plats typ 40 personer inne här :P Så det måste helt enkelt bli fint!
Jag funderar på om jag ska kolla på någon film eller eventuellt ett skärgårdsdoktornavsnitt. Fast jag tror att jag kommer att somna till det i såfall. Jag har en oläst Veckorevyn som jag kanske skulle ta tag i? Så får det bli. Fast först så ska jag kolla hur vädret ser ut på Mallorca! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0